«Уладар» – УП «Борисовский комбинат хлебопродуктов»

Акцыі

Карысць маннай кашы пры пахудзенні

Склалася меркаванне, што вабіка не лепшая ежа для тых, хто жадае пазбавіцца ад лішніх кілаграмаў. Ці так гэта? Мы падрыхтавалі матэрыял для таго, каб разабрацца ў станоўчых і адмоўных якасцях гэтых круп для дыетычнага харчавання

Склалася меркаванне, што вабіка не лепшая ежа для тых, хто жадае пазбавіцца ад лішніх кілаграмаў. Ці так гэта? Мы падрыхтавалі матэрыял для таго, каб разабрацца ў станоўчых і адмоўных якасцях гэтых круп для дыетычнага харчавання

Розніца ў відах

Манныя крупы або проста вабіка вырабляюць шляхам дробнага памолу зерняў пшаніцы. З ёй амаль усе знаёмыя з дзяцінства – каша з маслам і варэннем, пірог-маннік, тварожныя запяканкі з вабікай і іншыя дэлікатэсы мам і бабуль

Існуе тры тыпу маркіроўкі:

"Т"

з пшаніцы цвёрдых гатункаў

"ТМ"

сумесь 1/4 цвёрдай і мяккай пшаніцы

"М"

толькі з мяккіх гатункаў

Якое гэта мае значэнне? Марка “М” змяшчае вялікую колькасць крухмалу і не так багатая карыснымі вавёркамі і абалонінай, як крупы маркі “Т” – кашы з вабіка мяккіх гатункаў смачней, рыхтуюцца хутка, але высокакаларыйныя. “ТМ” – кампраміс паміж густам і карыснасцю. Калі ўключаць у дыетычнае харчаванне стравы з вабіка, то выбіраць лепш крупы “Т” і “ТМ”

Карысць ці шкоду?

Тут меркаванні падзяліліся: прыхільнікі вабіка ў дыетычным сілкаванні раяць рыхтаваць кашу на вадзе і падаваць з садавінай і ягадамі, а супернікі сцвярджаюць, што нават на вадзе гэтая каша не падыходзіць для пахудання. Каб разабрацца ў гэтым, трэба разгледзець уласцівасці гэтага прадукта

З адназначных плюсаў:

Уключае вітаміны групы В і Е, а таксама марганец, медзь, фтор і жалеза

Працуе як прафілактыка гіпермінералізацыі тканін

Зніжае ўзровень халестэрыну ў крыві

З-за высокага ўтрымання абалоніны

Паляпшае працу стрававальнай сістэмы

Лёгка засвойваецца і не нагружае кішачнік

Змяшчае пратэін

Вялікая колькасць бялкоў спальвае тлушч падчас заняткаў спортам

Да мінусаў адносяцца:

Клейкавіна

Супрацьпаказана людзям з алергіяй на глютэн

Крухмал

Не дае эфекту пахудання для постаці пры ўжыванні круп у вялікіх колькасцях

Фіцін

Блакуе падачу кальцыя ў клеткі, ёсць рызыка развіцця астэапарозу

Выснова напрошваецца адна: не варта садзіцца на монодиету з маннай кашы. Калі ўключыць яе ў склад рацыёну ва ўмераных колькасцях, рыхтаваць на вадзе, без алею і іншых высокакаларыйных інгрэдыентаў, то каша прынясе толькі карысць

Калі жадаеце зберагчы постаць і схуднець без стрэсу для арганізма, уключайце ў меню стравы з вабікі – каша з дзяцінства дапаможа прагнаць лішнія кілаграмы, калі шляхта меру